Mrzí nás, pokud váš výrobek neslouží, jak má. Proto se snažíme případnou reklamaci co nejvíce zjednodušit. Níže naleznete detailní popis, jak postupovat v jednotlivých případech. Věříme, že vyřízení reklamace proběhne rychle a pohodlně. Reklamace se řídí reklamačním řádem, který naleznete v našich obchodních podmínkách.
1) Doručené zboží je poškozené
Kupující je povinen doručenou zásilku při převzetí překontrolovat. V případě, že zboží doručené kurýrem jeví na obalu známky poškození, nepřebírejte jej! Skutečnost poškození uveďte do přepravního listu, který obdržíte od řidiče. V případě zjištění poškození samotného zboží uvnitř balení, tedy bez známek poškození samotného balíku po převzetí, je nutné kontaktovat přepravce a naši společnost na e-mailu info@robotickesekackyalko.cz
2) Bylo doručeno jiné zboží / některé části chybí
Pokud se stane, že některé části doručeného zboží budou chybět, nebo pokud vám bude doručeno jiné zboží, než bylo objednáno, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@robotickesekackyalko.cz. Individuálně poradíme, jak ve vašem případě postupovat.
3) Kontrola zboží při osobním převzetí
Při osobním převzetí je kupující, stejně jako u převzetí zásilky od kurýra, povinen zboží překontrolovat a případné zjevné vady reklamovat ihned na místě, či zboží nepřebírat. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.
4) Vada vzniklá při používání výrobku v záruční době
A) Chci reklamovat v síti autorizovaných servisů AL-KO (nejrychlejší způsob vyřízení reklamace)
V případě, že se na zakoupeném zboží objeví v rámci správného zacházení reklamovatelná vada, má kupující právo uplatnit reklamaci osobně v autorizovaném servisu společnosti AL-KO po celém území ČR. Seznam servisních míst naleznete zde:
Autorizované prodejny a servisy AL-KO | AL-KO Gardentech (alko-garden.cz)
K reklamaci v autorizovaném servisu AL-KO si připravte doklad o nákupu (faktura nebo paragon) a záruční list, pokud byl k výrobku vystaven.
B) Chci reklamovat u prodávajícího
V případě, že se na zakoupeném zboží objeví v rámci správného zacházení reklamovatelná vada a kupující výrobek nechce reklamovat v síti autorizovaných servisů, má kupující právo uplatnit reklamaci u prodávajícího. Písemné oznámení o reklamaci zašlete na adresu sídla společnosti:
KB Contract spol. s r.o.
Krajníkova 738
252 29 Dobřichovice
tel.: +420 731 458 920
nebo e-mailem na: info@robotickesekackyalko.cz
Co v oznámení nesmí chybět:
- Jméno kupujícího
- Adresa kupujícího
- Kontaktní telefon
- Email (je-li k dispozici)
- Číslo objednávky
- Číslo daňového dokladu
- Podrobný popis závady a toho, jak vznikla
Pokud budete požádáni o zaslání zboží na sídlo společnosti, zabalte prosím zboží do originálního obalu, případně do jiného obalu odpovídajícímu nárokům přepravy - pokud bude výrobek nedostatečně zabalen, je zde riziko poškození během přepravy a následná reklamace by tak nemusela být uznána! Zaslané zboží musí být v úplném stavu včetně příslušenství.
* Upozorňujeme, že na naše sídlo společnosti není možné donést reklamovaný výrobek osobně, ani jej po vyřízení reklamace osobně vyzvednout. Možné je pouze zaslání reklamace. Vyřízenou reklamaci vám zašleme balíkem zpět na Vaší adresu.
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve lhůtě 30 kalendářních dnů. V případě, že s námi neobchodujete jako spotřebitel (u objednávek vedených na IČ), neexistuje zde zákonné určení lhůty pro vyřízení reklamace, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
Neopravitelná vada
Pokud jste zboží reklamovali a servis Vám sdělil, že je zboží neopravitelné, zašlete nám prosím naskenované potvrzení o neopravitelnosti, které Vám servis vystavil na naší e-mailovou adresu info@robotickesekackyalko.cz. Po-té Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup (vrácení kupní ceny, nabídka nového či jiného produktu a podobně).